Загальний огляд внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Функціонування системи відбувається на основі Циклу Шухарта-Демінга PDCA як моделі безперервного керування процесами та їх удосконалення:
Do – роби;
Check – перевіряй;
Act – впливай.
Внутрішня система забезпечення якості освіти є інтегрованою до загальної системи управління закладом, корелюється зі Стратегією розвитку закладу, планами його роботи, іншими документами внутрішньої чинності та регламентується Положенням про внутрішню систему забезпечення якості освіти в Кіровоградському медичному фаховому коледжі ім. Є.Й.Мухіна, затвердженим педагогічною радою (протокол № 3 від 16.01.2020 р.)
Основна мета
Системи - гарантувати якість освіти та
формувати довіру суспільства до нашого фахового коледжу.
Внутрішня система забезпечення якості освіти у закладі складається з компонент[2], які, у свою чергу, є окремими кейсами (підсистемами) і взаємодіють між собою.
Щоб ознайомитись зі змістом кейсу, натисніть на його зображення або оберіть його назву в бічному меню.
- політика закладу щодо реалізації кожної з компонент;
- студентоорієнтоване навчання, педагогіка на засадах співробітництва та партнерства;
- відкритість, публічність, залучення до процесів забезпечення якості освіти зовнішніх і внутрішніх стейкхолдерів;
- створення мотивуючого освітнього середовища для успішної реалізації освітніх, освітньо-професійних програм.
Кожен кейс упорядкований наступним чином:
частина 1 – понятійна (визначення змісту складових/елементів внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідно до нормативно-правової документації та/або академічного тлумачення дефініцій, тобто за законодавством, нормативно-правовими актами, словниками);
частина 2
– це описова модель «ідеального» закладу з урахуванням наскрізних ліній –
показники стовідсоткової якості компоненти для визначення реального
її рівня шляхом співставлення;
частина 3
є фактично «дорожньою картою», яка передбачає всі стадії впровадження кожного з
елементів Системи;
частина 4
місить процедури, види,
періодичність, методи та критерії самооцінювання, внутрішнього моніторингу;
частина 5
описує оптимальні варіанти аналізу, висновків, планування змін за кожною
окремою компонентою.
Акцентуємо увагу на тому, що компонента «Політика, принципи,
процедури» - визначальна для всіх інших елементів, які через управлінську
діяльність є своєрідними «провідниками» загальної політики закладу щодо
забезпечення якості освіти.
Компоненти внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідають Закону України «Про фахову передвищу освіту» і передбачають реалізацію вимог статті 17.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити